به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: وقوع زلزله های مختلف در کشور برای تمام مسئولان و مردم یک هشدار است که باید زیر ساخت های لازم در پیشگیری از خسارت ها و تلفات فراهم شود.
وی ادامه داد: ارائه آموزش های لازم به آحاد مردم در مواجه درست با اینگونه مسائل از موارد مهمی است که مسئولان اجرایی مرتبط باید در عمل برای انجام آن بیش از گذشته فعالانه اقدام نمایند.
امام جمعه یزد در ادامه به موفقیت های نظام اسلامی بخصوص در موضوع موشکی اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره به دنبال تهدید و تحریم علیه کشور ما هستند تا ما دست از ایستادگی بر داریم.
ناصری یزدی گفت: مسائل موشکی ما اصلا قابل مذاکره نیست که در این خصوص مقام معظم رهبری ، رئیس جمهوری و مردم ما همواره بر آن تاکید دارند و باید همچنان با قدرت مقاومت کرد.
امام جمعه یزد به جنایت های استکبار جهانی در سطح دنیا و علیه کشور ما اشاره کرد و گفت: اکثر جنایت هایی که علیه کشور ما صورت می گیرد با همدستی و حمایت عربستان سعودی و اسرائیل غاصب است.
ناصری یزدی به سیره پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و تصریح نمود: دولت عربستان خود را خادم الحرمین می داند در حالی که هم اکنون حامی دولت آمریکا و اسرائیل غاصب است .
وی به اهمیت تربیت دینی نسل جوان اشاره کرد و از مردم ، مسئولان و خانواده ها برای ارتقای دینی و معرفتی دانش آموزان تعامل و همکاری بیشتر را خواستار شد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.