سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد عصر دوشنبه در نشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: برخی تصور می کنند، بسیج به معنای نیروی نظامی است، در حالی که این تشکل در تمامی مراحل سربلندی ایران دخیل بود و نهادی محسوب می شود که با هدف پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب تشکیل شده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمودند که بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود و کسی که علوی باشد، در همه زمینه ها موفق می شود.
وی بیان کرد: امروز تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری از اولویت بسیار بالایی برخوردار است و در این مسیر بسیجیان همچون گذشته در صحنه حاضر هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم در خصوص برنامه های اجرایی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج یادآور شد: خدا را شاکر هستیم که برنامه های اجرایی در راستای منویات مقام معظم رهبری عملیاتی می شود.
آزادی نژاد افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از 30 آبان الی پنجم آذر که از مهم ترین برنامه های مشترک بسیجیان است که مردم از نزدیک با دستاوردهای اقتصاد مقاومتی آشنا خواهند شد.
این مسئول از تشکیل گروه های جهادی مستقر، هدفمند و گروه جهادی در قالب قطع بیولوژیکی « دارواش » که به عنوان طرح ملی احیای نسل گوزن زرد ایرانی در هفته بسیج در شهرستان خبر داد.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7534*2047* خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار- عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.