محمد محامدی روز یکشنبه در حاشیه نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان به ایرنا افزود : امسال 325 میلیارد ریال بودجه عمرانی به ابرکوه اختصاص داده شد.
وی اضافه کرد: 198میلیارد ریال این مبلغ مربوط به اعتبار تملک دارایی سرمایه ای و بیش از 10 میلیارد ریال بودجه متوازن است که توسط سازمان برنامه و بودجه به ابرکوه اختصاص یافته است.
وی افزود: بیشتر این اعتبارات مربوط به آب و فاضلاب شهری ، نوسازی مدارس ،جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی ، راه و شهر سازی و بنیاد مسکن اختصاص دارد.
وی افزود: از این اعتبارات 37 میلیارد ریال به آب و فاضلاب شهری و روستایی ، 55 میلیارد ریال به آموزش و پرورش برای نوسازی مدارس ، 97میلیارد ریال برای طرح هادی عمرانی و هادی بنیاد مسکن ،34 میلیارد ریال برای راه و شهرسازی و33میلیارد ریال برای طرح های بخش کشاورزی اختصاص یافته است .
وی با بیان اینکه ابرکوه از مناطق محروم استان یزد است، ادامه داد: این شهرستان یکی از 14شهر نمونه گردشگری کشور است، در حوزه گردشگری 21میلیارد ریال بودجه تخصیص یافت که مسئولان باید برای جذب آن تلاش کنند.
محامدی اضافه کرد: مسئولان باید برای تحقق برنامه اقتصادی، دولت را همراهی کنند و این شهرستان در زمینه میراث فرهنگی و جذب گردشگر ظرفیت های ویژه ای دارد.
سرپرست فرمانداری ابرکوه نیز در این نشست از مسئولان شهرستان خواست برای جذب بودجه با اولویت تکمیل پروژه های مهم نیمه تمام تلاش کنند.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.