آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز پنجشنبه در اجلاس سیمای عاشورا به فلسفه قیام امام حسین (ع) و هدف های نورانی شهدای کربلا اشاره کرد و افزود: امت مسلمان باید همواره برای تحقق اهداف نورانی امام حسین (ع) فعالیت کنند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز به تاسی از مکتب سرخ حسینی و الگو گیری از قیام حضرت سیدالشهدا (ع) با قدرت برای اجرایی شدن ارزش های الهی و انسانی وظایف خود را انجام می دهد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان انقلاب از بدو پیروزی نظام تاکنون به خاطر پافشاری مردم و مسئولان بر اصول و ارزش ها، همواره مورد هجمه آنها قرار گرفت، ولی با مقاومت امت متحمل شکست شدند.
ناصری یزدی گفت: توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی همچنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی ادامه دارد ولی باید امت اسلام با بینش و بصیرت و در سایه همدلی راه نورانی حق و حقیقت را ادامه دهد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: برخی کشورهای اسلامی منطقه در کنار دشمنان قرار گرفته اند و برای ایجاد اختلاف و ضربه زدن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
ناصری یزدی یادآور شد: راه عزت امت اسلام و مسلمین همان راه نورانی امام حسین (ع) و وحدت در سایه ولایت فقیه است و اگر چنین شد بدون شک هیچ دشمنی به اهداف خود علیه کشور و ملت ما نمی رسد.
اجلاس عاشورا با هدف تبیین قیام امام حسین (ع) و نقش وحدت امت اسلام در برابر دشمنان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد.
7536*2047* خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.