به گزارش ایرنا محمدجواد شاکر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال تیم والیبال صنایع در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور شرکت خواهد کرد افزود: با تشکیل این تیم عرصه ای برای حضور بازیکنان بومی در عرصه والیبال رقم خواهد خورد .
وی اضافه کرد: تیم والیبال صنایع، تلفیقی از بازیکنان بومی و غیربومی است که شاهد حضور حداکثری بازیکنان جوان اردکانی در این تیم هستیم .
مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی صنایع اردکان با بیان اینکه امیدواریم در سال های اینده شاهد حضور حداکثری بازیکنان کاملا بومی در مسابقات باشیم تصریح کرد: با حمایت و کمک مسئولان و رسانه ها شاهد ارتقاء ورزش والیبال در شهرستان اردکان و استان یزد خواهیم بود .
مدیر عامل باشگاه گفت: این تیم در واقع بستری برای پرورش نیروی بومی در اردکان و محلی برای آموزش تیم برای حضور در مسابقات کشوری است تا نیرو ساز سال های آینده تیم های کشوری باشیم.
وی افزود : در خصوص تیم تازه کار صنایع بازی با تیم لاستیک کرمان اولین بازی اردکان در لیگ برتر است که در سالن خاتمی برگزار می شود اما با توجه به این که این تیم دیر بسته شده فرصت کمی برای تمرین داشته است.
شاکر در خصوص سرمربی این تیم گفت : محمد رضا دامغانی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران با داشتن رزومه ای کامل و درخشان به مربی گری تیم صنایع اردکان پرداخته است و در حال حاضر 8 روز است که در سالن آیت الله خاتمی استقرار پیدا کرده و با تیم به تمرین پرداخته است.
وی ادامه داد: با توجه به این که تمرینات تیم دیر آغاز شده و اکثر اعضای تیم از افراد بومی اردکان هستند، ما به دنبال این هستیم که در لیگ برتر بمانیم و بتوانیم بچه های بومی را به صورت حرفه ای وارد عرصه کنیم و در این تیم بیشتر اعضا از بومی های خود اردکان می باشند .
وی در خصوص حامی اصلی این تیم گفت: در حال حاضر تیم حامی قطعی ندارد اما به شدت در حال رایزنی برای پیدا کردن آن هستیم تا توفیق نهایی حاصل شود و در حال حاضر برای خرج تیم از صنایع مختلف اردکان کمک مالی جذب می کنیم.
مدیرعامل تیم بومی صنایع اردکان تاکید کرد: من از تمام رسانه ها و مردم تقاضا دارم که از این تیم حمایت کنند چرا که تنها تیمی می باشد که از نیروهای بومی اردکان در عرصه والیبال استفاده شده است .
سرمربی تیم والیبال صنایع اردکان نیز با بیان اینکه در مدت خیلی کوتاهی ورزشکاران این تیم تمرین نموده اند و فرصتی طولانی از دست دادیم افزود: تیم هایی که در لیگ مسابقه با ما همزمان شروع می کنند ، نزدیک به سه ماه تمرین کرده و درمسابقات نقاط ضعف خود را شناسایی کردند و بازیکنان خوبی جذب کرده اند .
محمدرضا دامغانی اظهار امیدواری کرد که با این زمان کم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم زیرا در شهر اردکان بازیکنانی وجود دارند که می توانند در اینده حرفه ای بازی کنند و به عنوان یار اصلی از آنها استفاده شود .
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544 / 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.