قاسم شعبانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان یزد در رشته هندبال دارای بازیکنان شایسته زیادی است و باید از ظرفیت های این رشته ورزشی در قالب یک برنامه مدون استفاده لازم بعمل آید.
وی ادامه داد: برای توسعه و ارتقاء سطح هندبال ضمن بهره گیری از بازیکنان بومی باید در راستای شناسایی استعدادها و استفاده مطلوب از آنها اقدام شود.
کاپیتان ، سرمربی و مدیر فنی سابق تیم ملی هندبال ایران تصریح کرد: اقدامات موثری برای گسترش هندبال یزد در سال های اخیر انجام گرفته ولی کافی نیست .
وی گفت: راهیابی تیم هندبال پروفیل کیهان استان یزد به لیگ برتر و قهرمانی در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در فصل جاری گویای جدیت ، برنامه ریزی و همکاری برای موفقیت این تیم بوده است.
مدیر فنی تیم هندبال پروفیل کیهان یزد ابراز امیدواری کرد تا این تیم در لیگ برتر بتواند با بهره گیری از تمام ظرفبت ها و برنامه مدون به عنوان نماینده استان در لیگ برتر کشور موفق باشد.
استان یزد 47 هیات ورزشی استانی و 250 هیات شهرستانی دارد و هیات هندبال در تمام مناطق استان فعال است و تیم هندبال توسعه و عمران شهرستان بافق از استان یزد در لیگ برتر کشور حضور دارد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.