محمد جواد آقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز ، ساماندهی ورودی روستاها و اجرای طرح هادی است.
به گفته وی به زودی آسفالت معابر روستاهای شمس آباد به « شهرسب» به طول 2 کیلومتر ، ده عرب به جلال آباد به طول پنج کیلومتر و راه کنار کنار گذر روستای « هروک»به « تیزک» با بیش از 20میلیارد ریال بودجه اجرا می شود.
آقایی یادآور شد: همچنین برای اجرای طرح هادی در روستا نعمت آباد بیش از300میلیون ریال بودجه اختصاص یافته است.
این مسئول تصریح کرد: ارتقای شاخص های توسعه روستایی، بستر سازی برای تحقق مدیریت مطلوب روستایی، ساماندهی و ارتقای خدمات و ساماندهی وضعیت فنی و عمرانی از راهبردهای اصلی بودجه سال 1396 است.
بخشدار مرکزی ابرکوه با بیان اینکه پروژه های اجرایی در روستاها توسط دهیاری ها و با نظارت مستمر شوراها زیرنظر بخشداری انجام می شود، یادآورشد: بر اساس سیاستگذاری های درست دولت تدبیر و امید بیش از ده ها پروژه های عمرانی در روستاهای این بخش در حال اجراست.
وی با قدردانی از حضور و مشارکت های مردمی در توسعه روستاها اظهار کرد: در برخی روستاها بودجه دولتی و مشارکت های مردمی کمک حال برخی پروژه های عمرانی شده است.
به گفته وی 23پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 15 میلیاردریال به همت دهیاری ها در 15 روستاهای بخش مرکزی ابرکوه شامل طرح های هادی ، زیرسازی و آسفالت معابر و بازسازی فضای سبز سال گذشته اجرا و تکمیل شده است.
بخشدار ابرکوه یادآورشد : بانگاه ویژه دولت در چهارسال گذشته به روستاها شاهد تحول شگرفی در توسعه روستاها و همچنین ماندگاری مردم در مناطق روستایی هستیم.
بخش مرکزی ابرکوه دارای 19 روستا با جمعیتی بیش از 10 هزارنفر است و شغل اکثر ساکنان آن کشاورزی و دامداری است.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.