به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز شنبه در نشست اعضای شورای پدافند غیرعامل یزد افزود: از وظایف مهم این شورا برنامه ریزی برای ارتقای آمادگی همه مردم در برابر توطئه های دشمنان است .
وی با بیان اینکه توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف ادامه دارد اظهار داشت: فعالیت دشمنان بخصوص منافقان ، تروریست‌ها ، وهابی و آمریکایی ها با همکاری سایر حامیان آنها علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: مردم و مسئولان باید همواره در عرصه های مختلف نظامی ، فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و امنیتی آمادگی مقابله در برابر اهداف دشمنان داشته باشند.
ناصری به اهمیت فضای مجازی و توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نسل جوان اشاره کرد و هوشیاری همگان را خواستار شد.
امام جمعه یزد همچنین به موضوع حضور اتباع بیگانه در این استان اشاره کرد و گفت: باید زمینه کاهش آسیب های ناشی از حضور آنها فراهم شود.
ناصری در خصوص مواضع دولت آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمنی ها آمریکا و حامیان او علیه کشور ما ادامه دارد و قطعا باید با آگاهی و بصیرت در برابر آنها ایستادگی کرد.
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مباحث فرهنگی ، آموزشی و آگاهی بخشی به مردم از محورهای مهم پدافند غیرعامل است که در سال های اخیر نسبت به آن سرمایه گذاری ویژه ای در استان انجام گرفته است.
محمد علی طالبی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل افزود: بخاطر تهدیدهای دشمنان باید توجه خاص به پدافند غیرعامل انجام گیرد .
وی به توجه دولت به پدافند غیرعامل اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه های بسیار خوبی در راستای تبیین و توجیه حوزه پدافند غیرعامل در سطح دستگاه های دولتی ، نهادهای غیر دولتی و آموزش عمومی انجام شده است.
هفته پدافند غیر عامل از ششم لغایت 12 آبان ماه است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.