آیت الله محمد رضا ناصری یزدی امروز در خطبه های نمازجمعه یزد با بیان اینکه دشمنی های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد به ضرورت بصیرت در برابر توطئه های آنها اشاره کرد و افزود: امروز شیطان بزرگ آمریکا است می خواهد با دسیسه های مختلف اهداف خود را در منطقه دنبال کند.
وی ادامه داد: هدف اصلی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایجاد اختلاف در صفوف مستحکم مردم و جداکردن آنها از هم است، بنابراین باید مواظب کفر جهانی و اذناب آنها در جهان و منطقه بود .
امام جمعه یزد تصریح کرد: آمریکایی با کمک عربستان و حمایت های برخی دولت های منطقه و پشتیبانی صهیونیست ها همچنان به دشنمی های گسترده خود علیه ملت ایران ادامه می دهند ولی باید با وحدت در برابر آنها ایستادگی کرد.
ناصری یزدی افزود: ملت ایران حامی محرومان عالم است در حالی که استکبار جهانی با برنامه های فرهنگی و تبلیغی خود می خواهد ما را در دنیا تروریسم معرفی کند هرچند توطئه های آنها دیگر اثری ندارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد بیان کرد: ایران اسلامی به رغم توطئه های دشمنان همچنان قوی و با ثبات است و تحت زعامت مقام معظم رهبری و با همدلی به راه عزت و اقتدار خود در منطقه و جهان ادامه می دهد.
خطیب جمعه یزد همچنین از مسئولان خواست تا همواره در مجامع جهانی با حضور فعال و مستمر مواضع حقیقی کشور و ملت را که همان حمایت از محرومان و روحیه صلح طلبی را انتقال دهند.
ناصری یزدی با ابراز ناخرسندی از برخی برنامه ها و مداحی ها به اهمیت عزاداری های محرم و صفر اشاره کرد و از سوگواران و هیات های مذهبی خواست در مسیر حق و حقیقت و ارزش های دینی و انقلابی حرکت کنند.
وی به اهمیت توجه به عزاداری صحیح و رعایت شان و منزلت ائمه اطهار (ع) و امام حسین (ع) به عنوان یک تکلیف اشاره کرد و رعایت آن را توسط هیات های مذهبی خواستار شد.
امام جمعه یزد در ادامه به اهمیت کار در شوراهای اسلامی شهر و روستا و توجه به مسائل فرهنگی و عمرانی و خدمت صادقانه به مردم اشاره کرد و یادآور شد: باید مواظب بود تا با برخی کارها موجب سوء استفاده دشمنان علیه کشور و انقلاب اسلامی نشود .
ناصری یزدی اظهار کرد: باید با همدلی و رعایت موازین دینی و انقلابی و بدون سیاست زدگی برای خدمت جدی به مردم در شورای اسلامی شهر کار کرد و با جلب همکاری همگان بیش از گذشته وظایف را جدی تر انجام داد.
وی تصریح کرد: ملت ایران در سال های گذشته با هوشیاری ، بصیرت و ولایتمداری تمام توطئه های استکبار جهانی را خنثی کردند ،باید همچنان با بیداری و حضور در میدان های مورد نیاز به کشور خدمت کرد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.