محمدابراهیم الهی تبار روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همدان به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: در سال 2014 با شکل گیری جریان طالبان و پس از پیدایش داعش بسیاری از کشورها آسیب دیدند به طوری که بیش از 2 هزار نفر تاکنون توسط گروهک موسوم به داعش کشته شدند.
وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که هیچگونه آسیبی در این جریان ندیده است، افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت های داهیانه و عالمانه مقام معظم رهبری از امنیت و آرامش مطلوبی برخوردار است و توانسته به معنای واقعی کلمه امنیت خود را حفظ کند.
به گزارش ایرنا معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تاکید کرد: همراهی، مشارکت و همکاری مردم در تامین امنیت نقش بسزایی دارد.
الهی تبار افزود: استان همدان از نظر امنیتی وضعیت خوبی دارد و این امنیت نتیجه انسجام و همدلی اعضای شورای تامین استان است.
وی همدان را یکی از استانهای موفق در برگزاری نشست ها و اجرای مصوبات شورای تامین ذکر کرد و افزود: کاهش 30 درصدی جرائم نتیجه تلاش نیروهای فعال عرصه نظم و امنیت است و این مهم باعث شده در حوزه اجتماعی کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی گسترده ترین خدمات را ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت به مردم است به طوری که با اجرای طرح های گوناگون در زمانهای مختلف، امنیت و آرامش را برای مردم و جامعه به ارمغان آورده است.
مراسم رژه با حضور یگان های مستقر در میدان صبحگاه انتظامی همدان در دومین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
130 عنوان برنامه همزمان با هفته ناجا از 14 تا 20 مهر در حال برگزاری است.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.