به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی سه شنبه شب در یادواره شهدای کارمند استان یزد با گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: حمله ترامپ به نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش شناخت مردم و مسئولان نسبت به توطئه های دشمنان و ماهیت واقعی آنها و همچنین افزایش همدلی در برابر استکبار جهانی شد.
وی با بیان اینکه باید همواره مواظب توطئه های دشنمان بود، تاکید کرد: از بین رفتن قبح ارتباط با دشمن و سازش با دشمنان خیلی خطرساز است و باید همواره با ولایتمداری در برابر آنها ایستادگی کرد.
امام جمعه موقت تهران مهمترین معروف که در جامعه اسلامی باید به آن توجه شود را مقابله با دشمنان و ایستادگی برای تحقق اهداف نظام دانست و یادآور شد: شهدا برای انجام وظایف الهی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ فرهنگی برای ضربه زدن به اساس نظام هستند بنابراین باید با بینش ، بصیرت و همدلی آحاد مردم ، حول محور ولایت در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرد.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: راه بستن نفوذ دشمنان بخصوص در حوزه فرهنگی توجه کامل به اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و حضور قوی در تمام عرصه های مورد نیاز کشور است.
صدیقی گفت: تغییر هویت اسلامی ملت قهرمان و جوانان مومن از توطئه های مهم استکبار جهانی علیه نظام است که باید مردم ، مسئولان و نسل جوان مواظب این تهدید باشند بدون شک راه عزت در گرو تکیه بر دین است.
یادواره شهدای گمنام و 264 شهید کارمند استان یزد به مدت 2 روز تا 27 مهرماه در بلوار شهید پاکنژاد و حسینیه ثارالله برگزار می شود.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.