محمدرضا صباغیان بافقی روز جمعه در جمع مردم مهریز با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی حقیرتر از آن هستند که به ملت و کشور ایران صدمه ای وارد کنند افزود: وحدت تمام اقشار و سلائق مختلف موجب شکست توطئه های دشمن است.
وی ادامه داد: تا ملت و مسئولان با همدلی در مسیر اصول و اهداف متعالی انقلاب اسلامی حرکت می کنند هیچ دشمنی نمی تواند به کشور و جامعه دینی ضربه بزند و توطئه های آنها نقش بر آب می شود.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی به وظایف نمایندگان در قبال مردم و جامعه اشاره کرد و مهمترین آنها را نظارت و قانونگذاری درست و مورد نیاز کشور ذکر کرد.
صباغیان بافقی گفت: اگر در کشور و توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم نظارت خوب انجام گیرد و وکلا نیز کار قانونگذاری را درست انجام دهند بدون شک بسیاری از مشکلات مردم رفع می شود.
وی تصریح کرد: توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون قوانین خوبی برای اقشار مختلف مردم تصویب شده و رسیدگی به نیازهای مردم و مناطق محروم ادامه دارد .
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تاکنون برای رسیدگی و بررسی مسائل حوزه انتخابیه مهریز جلسه های زیادی با مدیران استانی و در سطح کشور تشکیل شده است.
صباغیان بافقی به ضرورت تغیبیر در ترکیب حوزه انتخابیه مهریز به عنوان یک کار مهم و مطالبه مردم اشاره کرد و گفت: در این خصوص پیگیری های ضروری انجام گرفته است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است .
7541/2047* خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.