به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید علی پاکزاد مقدم شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دست اندرکاران تیم ترمه دستجردی یزد بر اساس قول مسئولان برای تیمداری اقدام و فعالیت های خود را انجام دادند.
وی ادامه داد: در جلسه های مکرر که با حضور مسئولان اجرایی و ورزشی استان برگزار گردید مقرر شد تا مسئولان باشگاه فولاد یزد نسبت به پرداخت بدهی های قطعی گذشته تیم که حدود 6 میلیارد ریال بود اقدام کنند.
مدیر عامل باشگاه ترمه دستجردی یزد خاطر نشان کرد: متاسفانه تمام قول هایی که داده شد فقط در حرف باقی ماند و هیچ فعالیت جدی برای پرداخت بدهی های گذشته توسط مسئولان فولاد یزد صورت نگرفت.
پاکزاد تصریح کرد: ما برای تیمداری هیج مشکلی نداشته ایم و تاکنون افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده و هیچ بدهی تاکنون توسط تیم ترمه دستجردی بر جا نمانده و همگی پرداخت شده است.
وی گفت: آنچه که مانع تیمداری ترمه دستجردی یزد در لیگ 2 شد همان بدهی های گذشته بود که فدراسیون فوتبال بر اساس مقررات خود از ادامه حضور این تیم جلوگیری کرد .
مدیرعامل باشگاه ترمه دستجردی با قدردانی از مسئولان هیات فوتبال استان که برای حل مشکلات پیگیر قضایا بوده اند تصریح کرد: از مسئولان مختلف دیگر استان بیش از این توقع همکاری و حمایت داشتیم که انجام نگرفت.
پاکزاد با اشاره به ظرفیت های استان و علاقمندان فراوانی که در فوتبال وجود دارد گفت: در نظر داریم در فصل آینده بر اساس یک برنامه مدون به تیمداری خود ادامه دهیم و زمینه نشاط مردم و جوانان و همچنین دفاع از اعتبار این رشته را برای یزد انجام دهیم.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان یزد نمی خواهند ما فوتبالی داشته باشیم و فقط در شعار مسائل بیان می شود که امیدواریم در آینده موارد بیشتر جنبه عملی به خود بگیرد و شاهد تحول درست باشیم.
در ادامه این نشست رئیس هیات مدیره و سرپرست تیم ترمه دستجردی یزد به طرح دیدگاه ها و مطالبات خود پرداخت و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادد.
تیم فوتبال فولاد یزد ( ترمه دستجردی ) که در فصل گذشته در لیگ دسته یک کشور ناکام شد و به لیگ دسته 2 سقوط کرد در چند سال اخیر با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بود.
مسوولان ورزش استان به تکاپو افتادند و پس از حرف و حدیث های زیاد در نهایت، تیم فولاد به شرکت ترمه دستجردی واگذار و قرار شد بعد از پرداخت بدهی تیم فولاد، این تیم با نام جدید یعنی ترمه دستجردی یزد در رقابت ها حاضر شود اما تاکنون این بدهی پرداخت نشده است.
7536 / 6197 خبرنگار: کاظم سبحان زاده* انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.