حمید بهزاد پور روز سه شنبه در حاشیه آغاز تمرینات تیم فوتبال ساحلی نونهالان مهریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استعدادهای نونهالان و جوانان مستعد و علاقه مند زیادی برای ورود به رشته فوتبال ساحلی وجود دارند که با دوره های آموزشی می توان نسبت به ارتقای آنها اقدام کرد.
وی ادامه داد: هیات های فوتبال در کشور و یزد می توانند با برنامه ریزی مدون و دقیق نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای جذب علاقه مندان و ارائه آموزش های لازم برای توسعه آن استفاده کنند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و عضو باشگاه پارس جنوبی بوشهر تصریح کرد: تاکنون دوره های آموزشی و تمرینات بسیار خوبی برای ارتقای این رشته برگزار شد، باید روز به روز بیشتر شود.
بهزاد پور اظهار کرد: برگزاری لیگ فوتبال ساحلی در استان ها و یزد و نظارت و برنامه ریزی دقیق در شناسایی استعدادها موجب موفقیت بیشتر این رشته در سطح کلان و تمام مناطق است.
تمرینات تیم فوتبال ساحلی نونهالان مهریز زیر نظر حمید بهزاد پور از ملی پوش فوتبال ساحلی کشور در زمین ساحلی ورزشگاه شهید محصل آغاز شد.
بهزاد پور که اصالتا مهریزی و سال های متمادی است که عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و باشگاه های مقاومت گلساپوش یزد و هم اکنون نیز عضو باشگاه پارس جنوبی بوشهر است.
تیم های مقاومت گلساپوس یزد و ایفاسرام و کویر اردکان در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.