به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این شرکت، عبدالرضا انتظاری افزود: در 6 ماهه نخست امسال 818 میلیون و 350 هزار لیتر فرآورده نفتی به مصرف رسید.
وی گفت: در این مدت مصرف بنزین موتور 257میلیون و 860هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7,3درصد افزایش داشت.
وی افزود: در 6 ماهه نخست امسال، 6 میلیون و 719 هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شد که این مقدار با کاهش12,7درصدی نسبت به مصرف مدت مشابه در سال گذشته همراه شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد درباره مصرف نفت کوره مصرفی در این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یادشده به بیش از 23 میلیون و 976 هزار لیتر رسیده که این مقدار نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش دارد.
انتظاری، ادامه توسعه شبکه گاز شهری در صنایع ، شهرها و روستاهای بدون گاز مایع و مدیریت مصرفه بهینه مصرف کنندگان را از دلایل اصلی کاهش مصرف نفت سفید و نفت کوره برشمرد.
وی همچنین از توزیع 541 میلیون و 478هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی ان جی)از سوی 46 باب جایگاه تک منظوره و چندمنظوره در بهار امسال در این منطقه خبر داد و افزود: مصرف این مقدار گاز CNG در مصرف بنزین اثر چشمگیری داشته و به همین میزان صرفه جویی در مصرف را به همراه داشته است .
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد یکی از مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که در استان یزد با 121باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی تک منظوره و چندمنظوره و CNG سوخت بخش حمل و نقل را تامین می کند.
هم اکنون 46باب جایگاه عرضه گاز cng در سراسر استان یزد در زمینه توزیع این سوخت فعال است .
1968/6197 خبرنگار: محمودرضا رحمانی**ناشر: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.