مراد حاصل مرادی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این شمار شناور یکهزار و 500 فروند قایق بنزین سوز و 600 فروند موتورلنج دارای مجوز صید است که تامین حداقل سوخت آنها براساس فرمول فائو (قدرت موتور، نوع صید و مدت تلاش دریانوردی) تعیین می شود.
وی اضافه کرد: توزیع سوخت شناورها در فصل صید میگو برای قایق ها و شناورهای نفت گازسوز یارانه ای (گازوئیلی) و به قیمت مصوب در کشور توسط عوامل عرضه صیادی در اسکله ها عرضه می شود.
حاصل مرادی اظهار کرد: در سه ماه نخست پارسال 139میلیون و 787هزار لیتر گازوئیل مصرف شد که این رقم در سال جاری با 10 درصد افزایش به 154میلیون و 330هزار لیتر در بخش های کشاورزی، حمل و نقل، صید و صیادی و صنایع رسیده است.
وی گفت: مصرف بنزین در سه ماه سال گذشته 131میلیون و 464هزار لیتر بود که این شاخص در مدت مشابه امسال با 8 درصد افزایش به 142میلیون و 403هزار لیتر رسید.
حاصل مرادی افزود: هم اکنون سه جایگاه عرضه فرآورده های نفتی شرکتی در شهرهای خارگ، گناوه و دیر و 62جایگاه خصوصی در زمینه عرضه فرآورده های نفتی فعال است.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: تاسیسات انبار نفت شهید محمد صادق غریبی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر در سه شیفت کاری با بهره گیری از توان حدود 300 دستگاه نفت کش جاده پیما، سوخت مورد نیاز بخش های مختلف را تامین و توزیع می کنند.
حاصل مرادی بیان کرد: روزانه 147هزار مترمکعب گاز سی ان جی معادل 147هزار لیتر بنزین در بخش حمل و نقل در سطح 34جایگاه عرضه سی ان جی در استان بوشهر عرضه می شود.
وی یادآور شد: جایگاه سوخت پایگاه ششم شکاری نهاجا نیز در شهر بوشهر در حال نصب است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.