به گزارش پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری تفت، فرماندار در آیین بهره برداری از این سالن با اشاره به تشییع باشکوه و کم نظیر پیکر مطهر شهید والامقام محسن حججی گفت: شهید حججی با شهادتش سبب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.
محمود زارع رشکوییه افزود: :تقارن تشییع با عظمت پیکر پاک این شهید مظلوم با هفته دفاع مقدس و ایام عاشورای حسینی، نشانه ای از پیوند ناگسستنی آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی با آرمان های درخشان اسلام ناب محمدی(ص) و حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان است.
فرماندار تفت شهید حججی را حجتی بر حقانیت آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: آرمانهای اسلامی و انسانی انقلاب اسلامی که دفاع از مظلومان عالم و ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان از مهم ترین آنان است در شهادت مظلومانه این شهید گرانقدر نمایان است.
زارع با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، از مقام شامخ شهید والامقام حججی و همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجلیل کرد.
سالن ورزشی شهید حججی با زیر بنای 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
شهید مدافع حرم محسن حججی هنگام انجام ماموریت مستشاری در مرز عراق و سوریه از سوی مزدوران تکفیری گروهک داعش به اسارت درآمد و پس از 2 روز به شهادت رسید.
پیکر شهید حججی سه شنبه/ چهارم مهرماه / در حرم امام رضا(ع) در مشهدمقدس طواف داده شد و صبح روز چهارشنبه در تهران از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا با حضور گسترده و پرشور مردم تشییع و عصر چهارشنبه هم در اصفهان تشییع و امروز در محل ولادت این شهید، شهرستان نجف آباد خاکسپاری می شود.
2088/ 6197 خبرنگار:کبری دانشی دهج ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.