محمد زاده رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و به منظور تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی بافق و استقرار صنایع کوچک و متوسط از سوی شرکت گاز و شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، شهرک صنعتی این شهرستان در آینده نزدیک از نعمت گاز برخوردار می شود.
فرماندار بافق سرمایه گذاری گاز رسانی به شهرک صنعتی را بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال برای اجرای تاسیسات و سازه های مورد نیاز گازدار کردن این شهرک اعلام کرد.
زاده رحمانی افزود: ایستگاه CGS و خط انتقال توسط شرکت گاز و TDS و شبکه داخلی توسط شرکت شهرک های صنعتی اجرا شده و این سایت آماده اتصال به لوله اصلی گاز است.
شهرک صنعتی بافق در کیلومتر ١5 محور بافق – یزد واقع شده است.
در حال حاضر 6 شرکت در این شهرک فعالیت دارند و بیش از 20 نیرو به کار مشغول هستند.
***
رئیس ورزش و جوانان بافق گفت: بانوی کماندار بافقی در اولین مرحله مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن رنکینگ کشوری و انتخابی تیم ملی بر سکوی دومی ایستاد.
رضا نارگانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رده سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان و به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت:این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش پسران و دختران به مدت دو روز برگزار شد.
رئیس ورزش و جوانان بافق گفت:در این مسابقه بیش از 200کماندار از 22استان سراسر کشور باهم به رقابت پرداختند.
وی افزود:مبینا فلاح از تیم هیات تیراندازی با کمان بافق در بخش ریکرو جوانان در مسافت 18متر بر سکوی دومی این دوره از مسابقات ایستاد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به تشریح کمانداران بافقی اعزامی به این دوره از مسابقات پرداخت و گفت:در این دوره از مسابقات کمانداران این شهرستان در رده سنی نونهالان محمد امین حبیبیان از باشگاه پردیس بافق، در رده سنی نوجوانان نسترن فتوحی و فاطمه ملکی از هیات تیراندازی با کمان و در رده سنی جوانان مبینا فلاح ،درسا تقی زاده و سید محمد صاحبی مقدم از تیم هیات تیراندازی با کمان حضور داشتند.
سال گذشته هم مبینا فلاح از شهرستان بافق به نمایندگی از ایران در رشته تیراندازی با کمان در بخش ریکرو توانست با اختلاف کم رقیب آمریکایی خود را شکست دهد و به مقام سوم جهان دست یابد.
وی تنها نماینده استان یزد در مسابقات جهانی تیر و کمان بود که با شایستگی موفق شد، مدال برنز را با غلبه بر رقبا بدست آورد .
بافق دارای 36 رشته ورزشی است که 19رشته فعال و نیم دیگر غیرفعال یا از فعالیت کمتری برخوردار است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار: اصغرعسکری** انتشار: فلاح
irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.