حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روزشنبه به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97-96 در جمع تعدادی از دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان افزود: تربیت دینی دانش آموزان ضامن سعادت و عزت آنها برای آینده است .
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب با فعالیت های سوء فرهنگی خود نسل جوان را مورد هجمه قرار داده اند، افزود: تربیت دینی سدی در برابر تهدید نرم دشمن است.
امام جمعه مهریز به مسئولیت دانش آموزان در آینده کشور و منطقه خود اشاره کرد و یادآور شد: تحصیل جدی علم باید همواره مدنظر دانش آموزان قرار گیرد.
محی الدینی گفت: بهره گیری از لحظه های زندگی و کسب دانش و در کنار آن اخلاق دینی و معرفت به مسائل جزو مسئولیت های مهم نسل جوان است.
امام جمعه مهریز در ادامه به ماه محرم اشاره کرد و گفت: شناخت واقعه کربلا و درس ها و عبرت های عاشورا باید سرلوحه عزاداران حسینی باشد.
محی الدینی تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را یک فرصت برای فرهنگیان و دانش آموزان در شناخت بیشتر به حوادث انقلاب ذکر کرد.
9 هزار دانش آموز در 100 مدرسه در شهرستان مهریز تحصیل می کنند و یک هزار و 100 فرهنگی مسئولیت تعلیم و تربیت آنها را به عهده دارند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.