چندی پیش عبدالرضا دستا رئیس هیات فوتبال استان یزد به ایرنا گفته بود: بدهی های تیم فوتبال فولاد یزد مربوط به 6 سال گذشته است که باعث می شود، حامیان مالی وقتی با بدهی سنگین تیم روبرو می شوند، عطای تیمداری را به لقایش می بخشند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز یزد پس از اظهارات رئیس هیات فوتبال و مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد یزد با دعوت از آنان به همراه علی نافعی مدیرعامل سابق این باشگاه در صدد بررسی همه جانبه مشکلات تیم فوتبال فولاد یزد در قالب میزگردی خبری بود که از دعوت شدگان محمدصالح عسکرشاهی مدیرعامل اسبق این باشگاه برای شرکت در این میزگرد اعلام آمادگی کرد.
عسکرشاهی روز شنبه به ایرنا گفت: تیم فوتبال فولاد سال 1394 در حالی به هیات مدیره جدید تحویل شد که 2 میلیارد ریال شامل 10 درصد باقی مانده قرارداد بازیکنان از فصل 94 - 93 را که می توانستیم طبق قانون به بازیکنان پرداخت نکنیم، نیز به تیم کمک شد.
مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد یزد با ابراز ناخرسندی از سخنان اخیر رئیس هیات فوتبال یزد درباره بدهی های انباشته شده از سال های گذشته تیم فوتبال فولاد، تصریح کرد: در سال 1394 تیم با تسویه کامل بدهی ها به هیات مدیره جدید تحویل شد و اگر فردی در این خصوص اطلاعات کافی ندارد، باید از بیان مطالبی که زمینه تخریب افرادی که سالها برای تیم فولاد و فوتبال استان زحمت کشیده اند، پرهیز کند.
عسکرشاهی افزود: از تیم فوتبال فولاد یزد در 11 سال فعالیت فقط یک شکایت در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موجود بوده که سالها قبل مختومه شد.
وی تصریح کرد: حسابداری باشگاه فولاد یزد زیر نظر شرکت فولاد بوده و در قبال هرگونه هزینه ای، سند ارایه می شد.
تیم فوتبال فولاد یزد در رقابت های فصل گذشته دسته یک فوتبال کشور، ناکام ماند و به دسته 2 سقوط کرد.
این تیم که از هفته دوم لیگ دسته 2 باشگاه های ایران با نام ترمه دستجردی در رقابتها حاضر شده هفته گذشته در نخستین دیدار خود مقابل داماش گیلان با حساب 2 بر صفر شکست خورد.
7532/ 6014/ خبرنگار: سعید صادقی مقدم ** انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.