به گزارش ایرنا، داوود پاک طینت شامگاه دوشنبه در نشست هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد افزود: مسئولان استان با حمایت همه جانبه از خانه مطبوعات، این تشکیلات غیردولتی را در رسیدن به اهداف مورد نظر به خصوص ارتقای کیفیت فعالیتهای رسانه ای در استان یاری می کنند.
وی با ابراز خرسندی از فعالیت دوره جدید خانه مطبوعات استان یزد خاطر نشان کرد: تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد یکی از ابزارهای توسعه کشورها هستند و از این رو دولت بسیاری از امور را به آنها واگذار می کند.
وی ادامه داد: سازمانهای مردم نهاد با فعالیتهای مستمر و پرکردن فاصله بین دولت و مردم، به رشد و توسعه کشور در حوزه های مختلف کمک می کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خاطر نشان کرد: استاندار یزد حامی خانه مطبوعات است و بر این اساس در دیدار اخیر با اعضای هیات مدیره این تشکیلات موضوع برگزاری نشست خبری خود به میزبانی خانه مطبوعات را مطرح کرد و در این خصوص قول مساعد داد.
پاک طینت با یادآوری تشکیل 2 انجمن صنفی حوزه مطبوعات در استان یزد شامل انجمن صنفی مدیران مسئول نشریات و مدیران خبرگزاری ها و پایگاههای خبری اظهار امیدواری کرد با افزایش تعداد این انجمن ها، کیفیت فعالیت مطبوعاتی در استان ارتقا یابد.
در این نشست که در محل خانه مطبوعات استان یزد برگزار شد، کاظم صادق پور رئیس هیات مدیره و سعید صادقی مقدم مدیر این تشکیلات با ارایه گزارش فعالیت های انجام شده، از حمایتهای استاندار و مجموعه مدیران استان از خانه مطبوعات قدردانی کردند.
فعالیت دوره جدید خانه مطبوعات یزد خرداد امسال پس از برگزاری انتخابات الکترونیک به صورت همزمان در 20 استان کشور از طریق سامانه خانه مطبوعات به نشانی http://khanehmatbooat.ir و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.
دوره 2 ساله فعالیت هیات مدیره قبلی خانه مطبوعات استان یزد اسفند 1394 پایان یافته و انتخابات هیات مدیره جدید تا 10 خرداد امسال برگزار نشده بود.
7532/ 6197 خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.