به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، سید محمد میر محمدی در پیام خود افزود: ارزش عشق به معشوق است که در راهش از همه دلبستگی ها رها می شویم و دل را به قرب او نزدیک می کنیم و این سنت ابراهیم خلیل الله است، سنتی که شرافت بنی آدم و کرامت انسانی را در تاریخ رقم زده است.
وی ادامه داد: عید قربان جشن رهیدن از اسارت نفس و منیت های زمینی و تعلقات دنیوی و وسوسه های شیطانی است ، عید پیروزی و سربلندی ایمان و یقین است و امیدوارم که این عید بر ابراهیمیان عاشق مبارک باشد.
استاندار یزد در این پیام تصریح کرد: ابراهیمیان عاشق همین مردم مومن و شهید پروری هستند که در پاسداری از خون شهیدان و ارزش های الهی و انقلابی و حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی شور و حماسه می آفرینند و از هیچ ایثار و احسانی دریغ نمی ورزند.
میرمحمدی گفت: عید قربان روز امتحان الهی و روز قرب حق و عید بندگی و سعادت و تجلی ایثارهای ابراهیمی است و روزی است که زیباترین جلوه تعبد در برابر خالق عیان می شود و پرشکوهترین عشق ها رقم می خورد.
استاندار یزد افزود: در مراسم حج، قربانی ها پس از وقوف در عرفات و مشعر و مناست یعنی پس از شناخت و معرفت و ژرف نگری و دور کردن شیطان است و قربانی کردن نمادی است برای رهایی از همه تعلقاتی که سد ره دوست می شوند و حجاب روی یار. .
میرمحمدی تصریح کرد: اینجانب این عید بزرگ بندگی خدا و آزادگی انسان که آیینه اوج اخلاص و شایستگی است به همه مردم خوب و عزیز استان یزد تبریک عرض می کنم و امیدوارم زندگی همه مومنین و دوستان و جوانان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه سار زمزم و زلالی و دل انگیزی کوثر زهرا و طراوت نسیم سدره و طوبی باشد و خداوند توفیق بندگی و آزادگی به همه عطا فرمایند.
نماز عید سعید قربان ،فردا جمعه دهم برابر دهم شهریوماه از ساعت 6 و نیم صبح در شهرها و روستاهای استان یزد برگزار می شود.
7536*2047* دریافت کننده*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.