به گزارش روز شنبه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد ، سید محمد میرمحمدی در دیدار خانواده شهیدان تقوی و جعفری ندوشن با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر افزود: امنیت امروز به برکت ایثار شهدا و ایثارگران عزیز حاصل آمده است و ما وظیفه داریم به پاس جانفشانی آنان همواره تکریم خانواده شهدا را به عنوان وظیفه ای ملی در برنامه های اصلی خود داشته باشیم.
وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد وحدت ملی کرده است و ما شاهد بودیم در دوران باشکوه دفاع مقدس علی رغم مشکلات متعددی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم, با وحدت و همدلی بر مشکلات توانستیم فائق آییم.
استاندار یزد تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان برترین فرهنگ در جامعه اسلامی نهادینه شود تا دشمنان اسلام در تحقق اهداف شومشان ناکام شوند همانگونه که امروزه در کشورهای مختلف منطقه شاهدیم مسلمانان با تاسی به انقلاب اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی متحد شده اند.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این دیدارها با گرامیداشت ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: به برکت خونهای پاک شهدا امنیت پایدار در میهن اسلامی برقرار شده است و باید قدردان این نعمت باشیم.
احمد ابراهیمی یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال تجربیات گرانسنگ دوران پرافتخار انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان جامعه راهگشای بسیاری از موفقیت ها بوده و هست و شایسته است در بسط و گسترش این فرهنگ ناب تلاشی دوچندان داشته باشیم.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197 دریافت کننده*کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.