به گزارش عصر روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی در مراسم جشن محله اسکان یزد با تبریک دهه ولایت و امامت افزود: چنین مراسمی زمینه‌های گفت‌وگوی بیشتر و تبادل‌نظر افراد را فراهم می‌آورد و همین گفت‌وگوها و جشن‌ها است که شادی و نشاط و شادابی را برای ما به دنبال دارد.
وی سپس به بحث نشاط، سلامت و همدلی به‌عنوان موضوع جشن اشاره کرد و ادامه داد: اگر در زندگی به همین سه عرصه عنوان‌ شده به ‌عنوان موضوع جشن توجه لازم صورت گیرد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و مهم است که بیاندیشیم تا چگونه زندگی کنیم که سطح نشاط ، همدلی و سلامت را برای خود و دیگران ارتقاء دهیم.
استاندار یزد تاکید کرد: نشاط و شادابی را می‌توان در کار و تلاش روزانه جستجو کرد و باید به این باور برسیم که کار اجتماعی و مردمی ، تأثیرگذار و نشاط آفرین است.
میرمحمدی افزود: همدلی نیز با عشق و علاقه و دوست داشتن یکدیگر و همچنین گسترش فضای گفت و گو و تفاهم و تبادل نظر ایجاد می شود و قوام می یابد و نقش بسزایی در پیشرفت و تحول آفرینی در جامعه دارد.
استاندار یزد آنگاه به جایگاه سلامت جسم و جان در ایجاد یک جامعه پویا و تحول آفرین اشاره کرد و گفت: سلامت جسم با ورزش، تغذیه مناسب، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و سلامت جان با دوری از استرس ، ایمان به لطف و عنایت خدای متعال و عشق ورزیدن و محبت کردن نسبت به یکدیگر حاصل می شود.
میرمحمدی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، برپایی چنین جشن ها و گردهمایی هایی را در ایجاد همدلی و نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های جامعه موثر ذکر کرد و تداوم این فضا و گسترش آن با مشارکت اقشار مختلف مردم را خواستار شد.
همچنین معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تاکید بر ضرورت ایجاد اندیشه مشترک میان مسئولان و مردم برای توسعه، آبادانی و پیشرفت هر منطقه گفت: حضور در صحنه و مطالبه مردم زمینه ساز بدست آوردن امکانات و خدمات برای مناطق حاشیه شهر است.
محمد علی طالبی ، یکی از افتخارات دوران تصدی خود را حمایت از سازمان های مردم نهاد در دوره چهار ساله معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد دانست و افزود: در این مدت با همراهی نهادهای مسئول و حمایت از سازمان‌های مردم نهادی همچون نسیم اسکان موفق به ایجاد یک هم افزایی و همکاری خوب برای حل مشکلات مناطق حاشیه ا‌ی شهر شده ایم.
وی ادامه داد: در صورتی که بخواهیم از فعالیت‌های موسسات مردم نهاد بعنوان یک الگو مثال بزنیم بدون شک یکی از فعال ترین تشکل‌های مردم نهاد موسسه نسیم اسکان بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تشکر از حضور مردم در این فعالیت‌ها گفت: به رغم مطرح شدن بحث‌های همچون حاشیه شهر و محدودیت‌های موجود در این منطقه، ولی با فهم و اندیشه بالا و همراهی و همکاری نهادهای مسئول توانستیم خدمات و امکانات بسیار خوبی را ارائه دهیم و فعالیت های موثری را شروع کرده ایم.
طالبی تاکید کرد: در طول چهار سال گذشته بازدیدهای مختلفی از منطقه اسکان داشته ایم و با همراهی خوب مسئولان نهادهای مربوط و بخصوص با حمایت ها و نظرات استاندار در بحث مناطق حوزه های حاشیه ای شهر به توفیقات چشمگیر دست یافته ایم.
وی همچنین با اشاره به شکل گیری اندیشه مشترک برای توسعه، آبادانی و پیشرفت بیشتر برای منطقه اسکان میان مردم محله و مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: زمانی که مردم در صحنه باشند و زمینه لازم را برای حضور دستگاه‌ها فراهم کنند هدف والای پیشرفت وآبادانی منطقه دست یافتنی می شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر حضور نیروهای با انگیزه و خوش فکر در مجموعه شورای شهر یزد در دوره جدید تصریح کرد: امیدوارم با توجه به وجود آمدن هم نظری شکل گرفته میان مردم و مسئولان روزهای بهتری را در منطقه اسکان شاهد باشیم.
در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با حضور مردم و جوانان اجرا شد.
7536/ 6197 دریافت کننده: سبحانزاده ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.