به گزارش ایرنا، سیدمحمد میرمحمدی عصر یکشنبه در نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل صدا و سیمای یزد افزود: انقلاب اسلامی ایران با چهلم قیام های مردم در شهرهای مختلف گسترش یافت و از این طریق با بسیج مردمی در سراسر کشور به پیروزی رسید.
وی با تاکید بر لزوم ترسیم وضع پیش از انقلاب ادامه داد: وابستگی ها و تحقیرها در رژیم شاهنشاهی غرور مردم کشورمان را جریحه دار و شرایط خفقان حکومت وقت مردم را دربند کرده بود.
وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اختلاف طبقاتی به شدت زیاد بود اضافه کرد: رهبری امام خمینی (ره) در انقلاب نقشی اساسی داشت به طوری که حتی پس از انقلاب نیز توطئه و آسیبها به انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) یکی پس از دیگری خنثی شد و در این بین مردم همواره به امام وفادار بودند.
استاندار یزد با بیان اینکه اصلی ترین مساله مورد توجه امام خمینی (ره) وحدت کلمه بود گفت: هدف اصلی دشمن تضعیف انقلاب از طریق ایجاد اختلاف است که باید هوشیار باشیم.
میرمحمدی با تاکید بر اهمیت تبیین ابعاد مختلف جنگ تحمیلی برای جوانان افزود: نسل کنونی و آینده باید به این ارزشها دل ببندند و چشم انداز انقلاب ترسیم شود.
وی خاطر نشان کرد: برای نکوداشت انقلاب اسلامی باید فضاسازی های مختلفی از طریق برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، کرسی های آزاداندیشی و مناظره ایجاد شود.
در این نشست مدیران و نمایندگان دستگاه های مرتبط، اصحاب رسانه و صاحب نظران پیشنهادهایی برای برگزاری هر چه بهتر نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ارایه کردند.
7532/ 6197 خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.