به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده روز دوشنبه در همایش اموراجتماعی، فرهنگی و سلامت اتباع خارجی افزود: مردم استان یزد در دیانت و درست زندگی کردن در طول تاریخ شهره هستند و این خصلت خوب گذشتگان به نسل فعلی منتقل شده و مردم یزد زندگی مسالمت آمیزی را داشته و دارند.
وی ادامه داد: این خصلت باعث مهاجرت بخشی زیادی از اقشار مختلف در داخل کشور و همچنن حضور اتباع و مهاجرین خارجی در استان یزد شده و بویژه آنکه صنعتی و معدنی بودن استان نیز دیگر مزید این حضور است.
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد گفت: تاکنون مشکل خاصی در زمینه اتباع خارجی مجاز نداشته ایم اما با توجه به اینکه نسل جدید که در استان یزد متولد شده اند با آسیب هایی مواجه هستند که امکان دارد این زندگی مسالت آمیز اتباع و ساکنان استان را خدشه دار کند لذا همه باید کمک کنیم تا این روند دوستانه ادامه یابد و اجازه ندهیم برخی ناملایمات فرهنگی و اجتماعی باعث بروز معضل شود .
زارع زاده ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی با توجه به تاکیدات اسلامی و همچنین رویه ای که وجود داشته همواره بیشترین تعامل را با پناهندگان و اتباع خارجی داشته و دارد بویژه در دولت تدبیر و امید که با ایجاد مهمانشهرها و تامین امکانات لازم فعالیت های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
در این همایش که با حضور دکتر طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد نمایندگان آموزش و پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی، معاون دادستان یزد، معاون قضایی دادگستری کل استان، نماینده اداره تعاون وکار شهرستان یزد، نماینده اداره کل دامپزشکی استان یزد نیز مواردی را بیان کردند.
7537 / 6197 خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.