به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل گمرک استان یزد افزود: صادرات محصولات بی‌کیفیت به کشورهای خارجی موجب خدشه دار شدن نام و حیثیت کشور می شود.
وی گفت: نباید اجازه داد که حیثیت کشور بخاطر کسب سود بیشتر با صادرات کالاهای بی کیفیت دچار خدشه شود.
ناصری گفت: در شرایط فعلی برخی افراد در زمینه صادرات کالاهای ایرانی فقط به دنبال سودطلبی از طریق صادرات کالاهای نامرغوب به قیمت کالاهای استاندارد و با کیفیت هستند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: کسانی که در امر صادرات فعالیت می کنند باید ضمن کسب رضایت مردم به فکر مصالح کشور و نظام باشند و همواره به کیفیت کالاهای تولیدی عنایت داشته باشند.
ناصری افزود: قطعا کاهش بازارهای بین‌المللی برای محصولات ایران در اصل باعث خدشه‌دار شدن حیثیت ایران، برگشت خوردن محصولات ارسالی و از بین رفتن اطمینان مردم دیگر کشورها نسبت به محصولات ایرانی است.
صادرات استان یزد در سه ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل 19 درصد از لحاظ وزنی و 23 درصد از لحاظ ارزشی افزایش یافته است.
واردات استان یزد در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی 14 درصد و از لحاظ ارزشی 11 درصد افزایش را به دنبال داشته است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.