به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی شنبه شب در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور گسترده مردم و مسئولان در مسجد جامع ولی عصر(عج) مهریز برگزار شد افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با همان شجاعت و قدرت در مسیر تحقق اهداف نورانی انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) حرکت می کنند.
وی ادامه داد: از برکات مهم نظام مسئله وجود رهبری مقتدر در راس جامعه اسلامی است که موجب عزت و موفقیت در تمام عرصه های داخلی و خارجی شده است.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: ملت ایران در 38 سال گذشته به رغم توطئه های مختلف استکبار جهانی بخاطر وحدت و همدلی و بخصص تابعیت از اصل ولایت فقیه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.
محی الدینی گفت: باید قدر ولایت فقیه و رهبری را دانست و با پیروی از مقام معظم رهبری راه نورانی و عزت بخش انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) را تداوم بخشید.
امام جمعه مهریز با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ساده زیستی، مردمی بودن، شجاعت، عبادت و تهجد، استکبارستیزی و مقاومت در برابر دشمنان را از ویژگی های بارز امام راحل برشمرد.
محی الدینی گفت: ایستادگی ملت قهرمان ایران در 38 سال گذشته و پیروی از ولایت فقیه و رهبری نظام سایه جنگ را از سر این کشور برداشته و باید همین روحیه و اهداف متعالی حفظ شود.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام و مدافعان حرم در مقابله با دشمنان با قدرت ایستادگی می کنند و عزت ما بخاطرهمین روحیه و رشادت هاست و باید قدردان آنها باشیم.
محی الدینی همچنین از مسئولان خواست برای تحقق و پیگیری شعار امسال همکاری و برنامه ریزی کامل داشته باشند.
مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) و شهدای 15 خرداد توسط ستاد مراسم مهریز با حضور خانواده های شاهد و ایثارگران ، فرماندار ، مدیران اجرایی ، روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.