به گزارش خبرنگار ایرنا ، اسد الله کربلایی قدیر چهارشنبه شب در دوازدهمین جشن گلریزان یزد که در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد و با حضور جمعی از مدیران و خیران برگزار شد به تاریخچه برگزاری این جشن در کشور اشاره کرد و گفت: از زندانیانی که در این مدت آزاد شده اند 47 هزار نفر محکومان مسائل مالی مثل دیه و نفقه و بقیه سایر جرائم بوده اند.
وی ادامه داد: همکاری مردم و بخصوص خیران در سطح کشور در قالب اقشار مختلف در جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان همه ساله نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته و سال به سال با فرهنگ سازی انجام گرفته شاهد مشارکت بیشتر همگان هستیم.
همچنین رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امنای ستاد دیه یزد گفت: در سال گذشته در قالب جشن های گلریزان 120 نفر زندانی جرائم غیر عمد با تامین افزون بر 120 میلیار ریال از زندان آزاد شده اند.
محمد رضا حبیبی افزود: هم اکنون 163 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان هستند که برای آزادی آنها به افزون بر 280 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم خیران همراهی و حمایت کنند.
در ادامه این جشن کوروش زارعی مدیرکل هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در زمینه نقش هنرمندان در الگوسازی و جریان سازی برای کارهای خیر و انفاق و کمک به همنوع مطالبی بیان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد تا هنرمندان در کنار مردم ، خیران و مسئولان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سطح کشور بیش از گذشته با ستادهای دیه همکاری جدی داشته باشند.
امسال در طول ماه مبارک رمضان در استان یزد 10 جشن گلریزان برگزار می شود.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.