به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا ذوالفعلی نژاد روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد افزود: تمام فعالیت هایی که در زندان های استان انجام می گیرد بر محور تربیت و اصلاح است که طبق یک برنامه مدون و مستمر بر اساس آموزه های دینی اجرا می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون علاوه بر کارشناسان و مددکاران 27 نفر روحانی و مبلغ دینی در خصوص مسائل مختلف مذهبی، فرهنگی و آموزش های معرفتی برای زندانیان در طول سال و ماه مبارک رمضان فعالیت می کنند.
این مسئول اظهار داشت: طی چند سال گذشته افزون بر چهار هزار زندانی در استان یزد در دوره های مختلف مهارت آموزی و حرفه آموزی شرکت و گواهینامه اشتغال دریافت کرده اند.
ذوالفعلی نژاد گفت: هم اکنون 70 نفر از زندانیان استان دانشجوی مراکز علمی کاربردی هستند و 120 نفر نیز در داخل زندان مشغول دریافت مدرک در مقطع متوسطه هستند.
وی فقر فرهنگی و اقتصادی را عامل اصلی بزه ها و آسیب های اجتماعی دانست و یادآور شد: رویکرد اداره کل زندان ها با همکاری سایر بخش های ریشه کنی بیسوادی در بین زندانیان است که در این زمینه کارهای قابل توجهی انجام گرفته است.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد ابراز امیدواری کرد فعالیت های آموزش و ارتقای علمی و فرهنگی زندانیان نقش مهمی در کاهش ناهنجاری ها و آسیب ها داشته باشد .
وی در این نشست خبری آمار زندانیان استان یزد را اعلام نکرد .
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.