به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز شنبه در نشست ستاد 14 و 15 خرداد یزد افزود: هرچه برنامه‌های این ایام دارای خلاقیت بیشتر باشد بهتر جوانان با سیره و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل (ره) آشنا می شوند.
وی با بیان اینکه 14 و 15 خرداد امسال در ماه مبارک رمضان قرار دارد اظهار داشت: تمام برنامه های بزرگداشت امام (ره) استانی است و هیچ برنامه برون استانی انجام نمی گیرد.
این مسئول به نقش حضرت امام راحل ( ره) و امدادهای غیبی در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از بدو آغاز نهضت امام خمینی (ره) تاکنون توطئه‌های دشمنان با هوشیاری مردم نقش بر آب شده است.
فخرالدینی گفت: یکی از مسائل مهمی که در این دوره باید به آن بیش از همیشه توجه کرد تبیین سیره و منش حضرت امام خمینی(ره) و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب به جوانان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید فعالیت های فرهنگی در ایام های ملی و مذهبی در طول سال بنحو شایسته برگزار شد و از مهمترین آنها 14 و 15 خرداد است .
فخرالدینی ابراز امیدواری کرد امسال همه دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی به مسائل فرهنگی و تبیینی معرفی امام (ره) و ارزش های انقلابی و معنوی توجه داشته باشند.
در سال گذشته افزون بر 200 برنامه به مناسبت 14 و 15 خرداد در استان یزد برگزار شد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.