به گزارش ایرنا، محمدرضا تابش روز جمعه در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان یزد با استاندار، معاونان استانداری، فرمانداران و بخشداران با تبیین ویژگی های مسئولان در نظام اسلامی کشور افزود: کشور در موقعیتی قرار گرفته که دیگر توان آزمون و خطا ندارد اما در رقابت های اخیر انتخاباتی برخی نامزدها وعده هایی می دهند که نه تنها امکان تحقق آنها وجود ندارد بلکه با ایجاد بدبینی و شکاف در جامعه باعث بدبینی به نظام می شود.
وی ادامه داد: در 2 بخش منطقه ای و جهانی با دشمنانی مواجه هستیم که به دلیل تضاد اهداف انقلاب با سیاست های آنان، به دنبال ایجاد مشکل برای کشور هستند و حضور گسترده مردم در انتخابات می تواند انقلاب را در مقابل بدخواهان بیمه کند.
وی تصریح کرد: هر برگه رای بیشتر در صندوق های اخذ رای، انسجام داخلی و موقعیت بین المللی ایران را ارتقا می بخشد.
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان یزد همچنین با تقدیر از زحمات هیات های اجرایی و نظارتی انتخابات شوراها گفت: در این دوره تلاش شد تا بر اجرای قانون پافشاری شود و زمینه انتخابات قانونمند و پرشکوه فراهم آید.

*** رئیس مجمع نمایندگان استان یزد همچنین در آیین جشن نیمه شعبان گفت: در انتخابات حضور و مشارکت حداکثری مردم ملاک است تا توطئه های کشورهای مختلف با میدان داری مردم خنثی گردد.
تابش با تشریح خصوصیات رئیس جمهور که در قانون اساسی عنوان شده، افزود: رئیس دولت باید از تجربه مدیریت کلان در سطح داخلی و بین المللی برخوردار باشد تا بتواند کشور را به دور از هیجانات کاذب و آزمون و خطاهای زیان آور، در مدار توسعه و ترقی قرار دهد.
وی همچنین بر توجه به اصل تعهد و تخصص در انتخاب اعضای شوراها تاکید کرد و ادامه داد: افراد متخصص و پاکدست می توانند مدیریت شهری را سامان دهند و اسباب آسایش و آرامش مردم را فراهم آورند.
تابش با تبیین فلسفه غیبت امام زمان(عج) و وظایف مردم و مسئولان در این دوران اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران که با هدایت های حضرت امام (ره) شکل گرفت و با تدابیر رهبر معظم انقلاب و پایمردی و حماسه آفرینی مردم تداوم یافت، در امتداد حکومت مهدی موعود(عج) با هدف برقراری عدل و قسط و زدودن ظلم و فساد و تبعیض استقرار یافته است.
وی اظهار کرد: هنوز با نظامی در تراز حکومت حضرت قائم(عج) فاصله داریم که البته برخی از مشکلات جامعه بدلیل سوء تدبیرها و بعضی نیز بخاطر سنگ اندازی کشورهای استکباری است که منافع آنها در تضاد با انقلاب اسلامی است و به هر نحو سعی در سنگ اندازی مقابل ایران دارند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزاری می شود.
7544/ 6014/ خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.