به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود متوسل آرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران یزد افزود: با توجه به برنامه ریزی دشمنان برای سوء استفاده از موضوع مهدویت و امام زمان (عج) رویکرد بنیاد مهدی خنثی سازی اهداف دشمن با فعالیت های فرهنگی و تبلیغی است.
وی ادامه داد: برای انتقال فرهنگ مهدویت به نسل جوان و جلوگیری از شبهه افکنی دشمنان، نسبت به تربیت نیروهای کارآمد و راه اندازی انتشارات مهدوی در سال های گذشته اقدام شده است.
این مسئول اظهار داشت: تاکنون توسط انتشارات مهدوی افزون بر 250 عنوان کتاب و محصول فرهنگی برای کودکان، نوآموزان پیش دبستانی و دبستانی ها تهیه، چاپ و توزیع شده است.
متوسل آرانی گفت: ایجاد پایگاه های مختلف مهدویت با حضور کارشناسان و پاسخگویی به سوالات و شبهات مردم و جوانان از دیگر فعالیت های مهم این بنیاد است.
وی گفت: تاسیس مرکزی تخصصی مهدویت در حوزه علمیه قم و جذب سالانه 30 نفر و آموزش سه ساله در خصوص مهدویت و ارائه مدرک معادل کارشناسی ارشد از جمله فعالیت های مهم این بنیاد است.
متوسل آرانی گفت: در سال گذشته حدود 800 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان یزد در قالب طرح انتظار از مرکز فرهنگی مهدوی کشور بازدید و از برنامه های آن استفاده کرده اند.
شعبه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) یزد از سال های قبل فعالیت خود را در این استان آغاز کرده و برای جشن های نیمه شعبان برنامه های فرهنگی اجرا می کند.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.