به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به شعارها و تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری افزود: شعارهایی که می‌دهند باید در قالب برنامه باشد نه اینکه تبلیغ حزب و گروه خود کنند، باید مسیر ملت را مسیر آبادانی ، عمران، عزت و استقلال کشور قرار دهند و دنبال کنند.
وی با بیان اینکه تبلیغ حزب و گروه، کار درستی نیست اظهار کرد: در تبلیغات باید حرمت یکدیگر و کشور حفظ شود ،همه ما مسلمان و شیعه امیرالمومنین(ع) و پایبند به مسائل اخلاقی هستیم و نباید یکدیگر را تخریب کنیم.
ناصری تصریح کرد: نامزدها و هوادارنشان نباید با بداخلاقی و خلاف قانون، تبلیغات خود را دنبال کنند.
امام جمعه یزد در ادامه به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: شوراهای شهر و روستا ، حساس و مهم است و باید کسانی را در این زمینه انتخاب کنیم که اهل تخصص و تعهد باشند.
وی با بیان اینکه نباید شورای شهر را حزبی و گروهی کرد افزود: متاسفانه برای شوراها لیست حزبی و یا گروهی تهیه می کنند که این اشتباه است اما مردم ما بیدار و آگاه هستند و به این لیست ها نوجه نمی کنند.
امام جمعه یزد ادامه داد: باید کسی را انتخاب کرد که دلسوز، متدین ، متعهد و با تقوی باشد و هدفش کار و خدمت برای مردم باشد نه اینکه شورا را سکوی پرتاب خودش قرار دهد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: شورای شهر فعلی نیز اقدامات خوبی انجام داده اما ممکن است اشتباهاتی چون خیابان قیام داشته باشند که این را هر کسی گردن دیگری می اندازد که باید جبران شود البته نباید خدمات نادیده گرفته شود.
ناصری با گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مطهری گفت: معلمان باید با آموزه‌های خود علم را با اخلاق اسلامی بیاموزند و جهشی فکری و علمی در ذهن دانش‌آموز ایجاد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت شهادت مرزبانان افزود: مسئولان دفاعی و نظامی باید برنامه مدیریتی بهتری داشته باشند و چون نمی‌دانیم اصل موضوع چه بوده توصیه داریم ابزار و سلاح جدیدتری در اختیار نیروها قرار دهند تا دشمن به آنها شبیخون نزند.
وی با اشاره به روز پاسدار و جانباز ادامه داد: پاسداران با عشق به ائمه (ع) و امام حسین(ع) در مسیر دفاع از کشور و اسلام گام برداشتند و اگر سپاه نبود خیلی از مسائل امروز جور دیگری رقم خورده بود.
2088/ 6197 خبرنگار: کبری دانشی دهج ** انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.