به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری شامگاه جمعه در شورای آموزش و پرورش مهریز به اهمیت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: تمام تمهیدات لازم در مهریز برای برگزاری انتخابات فراهم است.
وی ادامه داد: تمام دست اندرکاران انتخابات از هیات اجرایی و نظارت و سایر عوامل از ابتدای روند برگزاری آن تاکنون طبق روزشمار و تقویم اجرایی وظایف خود را با دقت و درایت در شهرستان انجام داده اند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: حضور گسترده مردم و رعایت کامل مقررات توسط عوامل اجرایی و نظارتی ضامن اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی و مایه شکست توطئه های دشمنان است.
رستگاری گفت: فرهنگیان و دانش آموزان باید همگام با سایر اقشار مختلف مردم خیلی گسترده و پرشور در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری شرکت کنند.
همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز در گزارشی به اهم فعالیت های انجام گرفته در ستاد اسکان مسافران در ایام نوروز و همچنین برنامه های علمی و فرهنگی و طرح های امسال اشاره کرد.
سید علی کار آموز با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها به لزوم برگزاری باشکوه آن با همکاری همگان و همچنین برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز حدود 35 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/6197خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.