به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام سیف الله دهقانی درخطبه های نمازجمعه این هفته بهاباد افزود: البته تولید کنندگان داخلی نیز هم باید با تولید کالای کیفی زمینه استقبال مردم را از خرید این کالاها فراهم سازند.
وی گفت : چندین سال است مقام معظم رهبری با تسلطی که بر مسائل فرهنگی دارند بر مساله اقتصاد تاکیده داشته اند چرا که مساله اقتصاد در دنیا حرف اول را میزند.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه جنگ امروز دشمن با نظام جمهوری اسلامی و ملت و مردم کشورمان جنگ تحریمها و فشارهای اقتصادی است گفت : همه اقشار از جمله ملت و مسئولان در سایه ولایت باید توجه ویژه ای به مسائل اقتصادی داشته باشند
امام جمعه بهاباد همچنین با محکوم کردن حضور نخست وزیر انگلیس در کشور عربستان گفت : پیوند انگلیس با عربستان همانند پیوند انگلیس با اسرائیل است .
دهقانی به سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و آغاز ایام البیض ماه رجب اشاره کرد و افزود : حضرت علی (ع) خود شخصیتی بود که به اعتکاف اعتقاد خاصی داشت و همراه پیامبر دراعتکاف نیز شرکت می کرد.
وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) خواستار اجرای عدالت در جامعه بشری بود گفت : حضرت علی (ع)شخصیتی بود که می گفت باید در جامعه عدالت اجرا شود وهرگز زیر بار مکر و حیله شیاطین نمی رفت .
وی با اشاره به 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه هسته‌ای تصریح کرد: این روز به‌عنوان روز اقتدار و توانمندی ما در دنیاست زیرا دانشمندان بزرگ هسته‌ای ما توانستند در دنیا توان شیعه و اسلام را به نمایش بگذارند .
حجت الاسلام دهقانی فناوری هسته‌ای را نماد جهاد، استقامت، اعتماد به توانمندی‌های داخلی و پیشرفت یک کشور عنوان کرد و افزود: مساله هسته‌ای ایران بهانه‌ای است برای دشمن تا در سایه فناوری هسته‌ای اهداف شوم خود که همان مخالفت با وجود جمهوری اسلامی است را به اجرا درآورد.
شهرستان بهاباد در 200 کیلومتری شرق یزد واقع است.
5054/دریافت و انتشار : بهنام احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.