به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام رضا شریفی در نمازجمعه این هفته مهریز ضمن محکوم کردن حمله امریکا به سوریه افزود: همه ملل آزادیخواه جهان به خوبی می دانند که دولت سوریه از سلاح شیمیایی هیچ استفاده ای نکرده است.
وی ادامه داد: سلاح شیمایی از آن قدرت های شیطانی و داعشی است که دست پرورده آمریکا و کفر جهانی است بنابراین حمله به سوریه فقط برای جلوگیری از پیروزی مردم قهرمان این کشور اسلامی است.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد اظهار داشت: در 38 سال گذشته آمریکایی با همدستی برخی قدرت های دیگر و دولت های مرتجع منطقه از هیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام و کشور ما دربغ نکرده اند.
شریفی گفت: باید همواره در برابر دشمنان و آمریکایی ها خیلی هوشیار بود و دست از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بر نداشت که راه عزت و اقتدار در مقاومت و بصیرت است .
وی در ادامه به اهمیت اعتکاف ماه رجب و همچنین میلاد باسعادت حضرت علی (ع) اشاره و به تفصیل در خصوص فضائل و مناقب آن امام همام و همچنین حضرت جواد (ع) مطالبی بیان کرد.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: باید همواره با بینش و بصیرت گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف حضوری قوی داشت و دست از ولایت برنداشت .
با رحلت امام جمعه فقید مهریز حجت الاسلام برهان در دهم فرودین ماه امسال در 76 سالگی 2 هفته متوالی است که مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد خطبه های نمازجمعه این شهر را ایراد می کند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است .
7541/ 5054 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.