به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد رضا ناصری در نماز این هفته یزد به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و رئیس جمهوری در 29 اردیبهشت ماه امسال اشاره و افزود: کار شوراهای اسلامی حزبی نیست و باید تمام هم و غم فقط رسیدگی خالصانه به امور مردم باشد .
وی ادامه داد: آحاد مردم ما در شوراهای اسلامی شهرها فقط به افراد دلسوز متخصص در حوزه مدیریت شهری و آگاه به مسائل عمرانی، فرهنگی و اجتماعی رای دهند که نیاز جامعه است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اعضای شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه مناطق خود دارند بنابراین باید با آگاهی به وظیفه خطیر خود اقدام و ملاک عمل قرار دهند.
ناصری گفت: اگر برنامه ریزی ها درشهرها با حضور افراد متعهد و متخصص و آگاه به مسائل مدیریت شهری طراحی و برنامه ریزی شود قطعا بسیاری از نیازهای مردم مرتفع می شود.
امام جمعه یزد همچنین به اهمیت انتخابات رئیس جمهوری همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره و تصریح کرد: حفظ و حراست از انقلاب مقدس اسلامی و خون شهیدان باید همواره مدنظر باشد.
ناصری گفت: رئیس جمهوری منتخب ملت قهرمان ایران باید همواره در راستای حفظ و حراست از اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی با جدیت وظایف سنگین خود را پیگیری و محقق کنند.
امام جمعه یزد گفت: تقویت چرخه تولید و استفاده از ظرفیت های علمی و انسانی بومی از ضرورت های تحقق شعار امسال است که باید با گروه‌های مشاوره فنی به منظور توسعه اقتصادی و ارتقای کیفی تولیدات اقدام شود.
ناصری افزود: برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی همه مسئول هستند حتی سیستم بانکی باید در حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی کیفیت را ملاک حمایت خود قرار دهند.
امام جمعه یزد همچنین به میلاد حضرت علی (ع) و ایام اعتکاف ماه رجب اشاره و خواستار بهره گیری هرچه بهتر از فضایل آن توسط مردم و بخصوص جوانان شد.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.