حسین تیموری روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در سال گذشته 664 فقره ولادت در شهرستان ثبت شد که نسبت به زمان مشابه سال 94 با کاهش مواجه بوده است.
وی گفت: در سال 95، 120فقره فوت در شهرستان خاتم ثبت شد که این آمار نسبت به سال 94 یکسان بود و 337 ازدواج نیز در شهرستان خاتم ثبت شده است.
تیموری به رتبه برتر شهرستان خاتم در زمینه صدور کارت هوشمند اشاره و خاطر نشان کرد: در سال گذشته 7 هزار و 453 کارت هوشمند برای افراد بالای 15 سال در شهرستان صادر شد که بر طبق این آمار در استان مقام دوم را دارا هستیم.
وی افزود:از ابتدای سال 96، 13ولادت و دو فوت در ثبت احوال شهرستان به ثبت رسیده است.
تیموری گفت: ساناز و مهدی اولین نوزادانی بودند که در ابتدای سال 96 در این اداره شناسنامه دار شدند.
این مسئول تاکید کرد: در بحث نامگذاری پسرها در شهرستان امیر حسین، ابوالفضل،علی اصغر،محمد یاسین،امیرمحمد،امیر رضا،محمد،علیرضا،امیرعلی و محمد طاها بیشترین فراوانی نام ها را در سال 95 داشتند.
وی افزود: اسامی فاطمه،نازنین‌زهرا، زهرا،سارینا،ریحانه،رها،زینب،پرنیا،یسنا وهلیا در صدر برترین نامها برای نوزادان دختر در سال 95 بود.
رئیس ثبت احوال خاتم در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو از تمامی کسانیکه تاکنون برای صدور شناسنامه اقدام نکردند خواست هرچه سریعتر به این اداره مراجعه و شناسنامه و کارت ملی صادره خود را دریافت کنند.
خاتم با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197 خبرنگار:شهلا حیدری**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd2
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.