حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین ، سالروز رای آری مردم به جمهوری اسلامی در سال 1358 افزود: یکی ازمقاطع مهم تاریخ انقلاب اسلامی ما روز 12 فروردین است.
وی ادامه داد: در این روز ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی با لبیک به فراخون بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای نظر خود را در خصوص آینده کشور به خوبی بیان کردند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: همانطوریکه حضرت امام راحل (ره) فرموده اند باید روز 12 فروردین ماه را یوم الله پر برکت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان ذکر کرد .
فخرالدینی گفت: در این روز تاریخی 12 فروردین ، ملت قهرمان ایران بعد از سال های طولانی با حضور گسترده در انتخابات و مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین برای تعیین نوع حکومت در کشور تلاش کردند.
این مسئول تاکید کرد: روز 12 فروردین روز ظهور شخصیت واقعی مردم شجاع ایران، روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران و روز تبلور بینش و بصیرت و همبستگی آحاد ملت بود.
فخرالدینی گفت: اهمیت روز 12 فروردین باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود چون حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همچنان در گرو همبستگی ، ولایتمداری و حضور در عرصه های مختلف نظام اسلامی است.
در روز 12 فروردین ماه سال 1358 ملت ایران با رای 98/2 درصدی خود ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران را تغییر داد و جمهوری اسلامی مستقر شد و به همین سبب این روز مبارک از آن پس روز جمهوری اسلامی نام گرفت.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.