سرهنگ احمد مظفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای اخیر بخاطر موقعیت خاص جغرافیایی استان یزد که در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد شاهد افزایش سفرهای نوروزی هستیم.
وی ادامه داد: در چند روز گذشته با همکاری رانندگان و حضور ماموران پلیس راه در جاده های اصلی و سطح حوزه استحفاظی مشکل خاصی وجود نداشته که امیدواریم تا پایان تعطیلات سفرها با آرامش ، امنیت و بخوبی انجام شود.
فرمانده پلیس راه یزد تصریح کرد: ماموران پلیس بر اساس طرح ویژه نوروزی خود به صورت محسوس و نامحسوس با برپایی ایستگاههای مختلف و گشت های مورد نیاز در سطح جاده های زیر پوشش ، ماموریت های محوله را انجام می دهند.
مظفری گفت: اجرای صحیح مقررات راهنمایی و رانندگی، ارتقای ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی با توجه به وضعیت جاده‌ها در طول تعطیلات تا 14 فروردین ماه 96 پیگیری می شود.
این مسئول اظهار داشت: رعایت سرعت مطمئن ، استفاده نکردن از گوشی همراه در هنگام رانندگی ، رعایت فاصله طولی و استراحت در طول مسیر برای رفع خستگی از مسائلی است که باید همه رانندگان به آنها پای بند باشند.
مظفری گفت: بستن کمربند ایمنی از نکاتی است که اگر رانندگان در سفرهای نوروزی امسال خود رعایت کنند جلو بسیاری از حوادث را می گیرد و نباید این مورد مهم در هیچ زمانی فراموش شود.
وی همچنین خاطر نشان کرد: پلیس راه طبق مقررات با تخلفات در تعطیلات برخورد می کند و دوربین ها نیز در طول جاده های استان یزد نسبت به ثبت دقیق تخلفات فعال هستند.
استان یزد با یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد و بخاطر موقعیت و وجود افزون بر 6 هزار اثر تاریخی و فرهنگی درطول سال و ایام نوروز میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.