معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز دوشنبه گفت : در پایان روز یکشنبه و در اولین روز از پذیرش اسکان نوروزی 118 خانوار و 408نفر روز از فرهنگیان در مراکز پذیرش اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان، پذیرش شده اند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ادربیل، حسین برزگر ماهر اظهار داشت: این تعداد میهمان فرهنگی از استان های آذربایجان شرقی، غربی، تهران و گیلان به اردبیل سفر کرده اند.
وی با بیان اینکه بیشترین پذیرش در شهرستان سرعین صورت گرفته گفت: آمار پذیرش از استان آذر بایجان شرقی نسبت به دیگر استان ها تا به امروز از تعداد بیشتری برخوردار می باشد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل تشریح کرد : 2ماه پیش از آغاز پذیرش اسکان نوروزی همکاران ما در استان تمهید مقدمات لازم را به عمل آورده بودند، تا همکاران فرهنگی که از اقصی نقاط ایران اسلامی به این استان می آیند با مشکل رفاهی برخورد نکنند.
برزگر ماهر ادامه داد: اسکان های نوروزی از نظر امکانات رفاهی به سه دسته ویژه ، الف، و ب، تقسیم می شوند، که هر کدام از آنها به ترتیب اولویت، علاوه بر امکانات اولیه دارای امکانات ویژه ای از جمله تلویزیون و یخچال نیز می باشند.
برای اسکان مسافران فرهنگی استان در 19 پایگاه، 85 مدرسه در قالب 728 کلاس درس آماده‌سازی شده است. از این تعداد 85 کلاس درس در درجه‌بندی ویژه، 498 مورد درجه‌بندی نوع الف و 146 مورد درجه‌بندی نوع ب هستند.
اسکان فرهنگیان از 29 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فرودین ماه ادامه خواهد داشت؛ در عین حال اسکان فرهنگیان در مدارس در اولویت است.
به غیر از 85 مدرسه، خانه معلم اردبیل، خانه معلم سرعین و اردوگاه مقدس اردبیلی نیز آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است.
393 نفر از مجموعه آموزش‌وپرورش استان اسکان فرهنگیان را انجام می‌دهند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.