به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان٬ مصطفی پوردهقان روز چهارشنبه در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه مبنای اقتصاد مقاومتی تکیه بر شناسایی و اجرای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی هر شهرستان است، افز‌ود: در ابتدای سال‌جاری برای هر حوزه پروژه‌های خاص تعریف شد و مفتخریم اعلام کنیم در تحقق شعار سال کارنامه قابل‌قبولی به‌جای گذاشته‌ایم.
معاون فرماندار اردکان تصریح کرد: بر خلاف تصور بسیاری از مردم٬ اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست؛ بلکه هدف٬ استفاده بهینه از فرصت‌های موجود است‌.
پوردهقان به نقش مردم و قوای سه‌گانه اشاره کرد و گفت: همه ارکان نظام برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کشور و رسیدن به وضعیت مطلوب مسئولند.
وی حوزه میراث فرهنگی٬ صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردکان را یکی از ظرفیت‌های مهم برشمرد و گفت: در این خصوص واگذاری بناهای تاریخی و هویتی شهرستان به بخش‌های خصوصی و 5 واحد اقامت بوم گردی٬ یک واحد کمپ کردشگری ریگ‌نوردی در بخش خرانق و احداث هتل 5 ستاره در حال انجام است‌.
پوردهقان با اشاره به محصولات کشاورزی اردکان گفت: تولیدات ماده خام کشاورزی و محصولات کنجدی با افزایش ضریب خوداتکایی کشاورزی افزایش یافته و علاوه بر آن٬ اقدامات لازم برای احداث مجتمع تولیدات کنجدی با ظرفیت 50 واحد تولیدی انجام شده است.
اردکان با 98 هزارنفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.