به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، ربیع فلاح روز دوشنبه در مراسم تجلیل از مدیران بانک ها و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ، افزود : این میزان تسهیلات به 322 واحد صنعتی و 721 واحد کشاورزی مازندران پرداخت شده است .
وی با قدردانی از فعالیت بانک های استان در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید ، ادامه داد : بانکهای استان در این زمینه جایگاه خوبی را در کشور به خود اختصاص دادند .
استاندار مازندران همچنین جایگاه بانکهای استان در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید در کشور را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : این استان با پرداخت این میزان تسهیلات رتبه نخست کشور را کسب کرد .
وی با اظهار این که بانک های کشاورزی ، ملت و توسعه تعاون مازندران در پرداخت این تسهیلات رتبه اول کشور را دارند ، افزود : بانک های صنعت و معدن ، صادرات ، ملی ، سپه ، رفاه و تجارت هم رتبه های دوم تا پنجم پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید را در بین بانک های کشور به خود اختصاص دادند .
کشاورزی ، ملت ، توسعه تعاون ، صنعت و معدن ، صادرات و تجارت بانک های عامل در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید در مازندران بودند.
فلاح گفت : اکنون مازندران یکی از 6 استان کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی است که دستیابی به این مهم با تلاش و همراهی تمامی نهادهای متولی و بانک ها محقق شده است .
در پایان این مراسم با اهدای لوح از مدیران بانک های استان و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران قدردانی شد .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.