به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز دوشنبه در پنجاه و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری، گفت: از 737 واحد دریافت کننده تسهیلات رونق تولید در استان سمنان 178 واحد صنعتی به مبلغ 2 هزار و 993 میلیارد ریال و 559 واحد کشاورزی به مبلغ 978 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند.
وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 549 واحد استان سمنان در سامانه بهین یاب ویژه تسهیلات رونق تولید ثبت نام کردند که هزار و 803 واحد تایید و برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند، گفت: این واحد ها قرار است هشت هزار و 524 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.
اسودی ادامه داد: از تعداد واحد های معرفی شده به بانک ها 468 واحد صنعتی برای دریافت 6 هزار و 252 میلیارد ریال و هزار و 335 واحد کشاورزی برای دریافت 2 هزار و 271 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید بودند.
تاکنون 51 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با 830 مصوبه برگزار شده است که 50 درصد اجرایی شده و 45 درصد در دست اقدام و برای پنج درصد نیز اقدامی نشده است.
در پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با حضور محمدرضا خباز استاندار و جمعی از مدیران کل اجرایی و اقتصادی ، مشکلات سه واحد تولیدی صنعتی در بخش های امور بانکی، دستگاه‌های دولتی، امور مالیاتی و تامین اجتماعی و امور زیربنایی بررسی شد.
استان سمنان حدود هزار و 815 واحد دارای پروانه بهره برداری در بخش صنعت و معدن و بیش از 40 هزار بهره بردار حوزه جهادکشاورزی دارد.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

انتهای پیام /*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.