به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری یزد ، سیدمحمدرضا سیدحسینی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر از مسئولان اجرایی خدمات سفر استان خواست برای کاهش تصادفات جادّه‌ای اقدامات لازم و مؤثر به‌ویژه در حوزۀ اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم انجام دهند.
وی ساماندهی بهتر ارائه خدمات در بافت قدیم را از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و فرمانداری یزد و نیز اقدام های ترافیکی برای جلوگیری اختلال در تردد مردم در ایام نوروز را خواستار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار وجود پارکینگ‌های ساخته شده در خیابان قیام را نیاز به اطلاع‌رسانی بیشتر دانست و خواستار نصب تابلو برای اطلاع‌رسانی آدرس پارکینگ‌ها به گردشگران، مسافران نوروزی و شهروندان شد.
در این جلسه کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر از مسئولان اجرایی خدمات سفر استان ، اقدام های انجام شده استان در خصوص آمادگی یزد برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران در نوروز96 را بیان کردند.
در این نشست همچنین از تدارک و استقرار هفت ایستگاه سلامت ویژه ایام نوروز در سراسر استان خبر داده و اعلام شد همه بیمارستان‌های استان و داروخانه‌های شبانه‌روزی اماده خدمات رسانی به مردم هستند و در حوزه غذا و دارو نیز تأمین داروهای خاص نیز پیش بینی شده است.
در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان، توسط دستگاههای مسئول گزارش داده شد محل اجتماع واحدهای امدادی جانمایی شده است و بازدید از محورهای مواصلاتی و مجتمع‌های خدمات بین‌راهی استان به طور مستمر در حال انجام است و لوح فشرده جاذبه‌های گردشگری استان برای راهنمایی گردشگران تهیه شده است.
استان یزد با توجه به ظرفیت های بالای گردشگری، سابقه تاریخی و وجود یکهزار و 600 اثر تاریخی و 600 اثر ثبت شده ملی، بعنوان عروس کویر ایران، دومین شهر تاریخی و نخستین شهر خشتی جهان شناخته شده است.
استان های اصفهان، فارس و یزد، مثلث طلایی گردشگری در ایران هستند.
1968/6197 دریافت کننده:محمودرضا رحمانی**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.