محمد علی مختاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات مالزی ظرفیت و توانایی خود را با همت بازیکنان در سطح آسیا به خوبی نشان داد.
وی ادامه داد: کسب عنوان قهرمانی قاره کهن در سایه حمایت ها ، همراهی ، برنامه ریزی و سخت کوشی کادرفنی و تک تک بازیکنان بدست آمد و افتحار آن نصیب همه ملت ایران است.
آقای گل و بهترین بازیکن فوتبال ساحلی آسیا تصریح کرد: توکل به خدا ، بهره گیری از الطاف همیشگی او و همچنین تلاش مضاعف بازیکنان موحب موفقیت برای تیم ایران در کشور مالزی شد.
مختاری گفت: این موفقیت را باید با جدیت و در سایه تلاش و همکاری بیشتر حفظ کرد و هدف همه ما حضوری قوی در جام حهانیب باماها و کسب افتخاری دیگر برای ایران اسلامی است.
وی افزود: هدف همه ما در مسابقات جام جهانی 2017 باهاما که با حضور تیم های مطرح دنیا برگزار می شود قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جزء چهار تیم برتر جهان است.
محمد علی مختاری بازیکن یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی و باشگاه مقاومت گلساپوش یزد است که در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا در مالزی با 12 گل به مقام آقای گلی و برترین بازیکن آسیا انتخاب شد .
مسابقات جهام جهانی 2017 باهاما در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.