به گزارش خبرنگار ایرنا ، داود کشاورزیان در سفر به شهرستان ابرکوه که نماینده مردم مهریز، ابرکوه ، بافق ، خاتم ، بهاباد و مدیرکل راهداری وی راهمراهی می کردند، از جاده کمربندی شهر مهردشت وهمچنین راه ابرکوه ، مروست و ابرکوه به یزد بازدید کرد.
دراین بازدید سید نبی رسولی بارائه گزارشی از روند ساخت راههای مواصلاتی ابرکوه به یزد ، ابرکوه به خاتم و ابرکوه جرقوئیه و صفاشهر گفت: باتوجه به تردد زیاد درمسیر ابرکوه به یزد خواستار ساخت باند دوم ابرکوه به یزد بطول 60کیلومتر و همچنین تکمیل جاده ابرکوه به صفاشهر فارس بطول 45 کیلومتر ، اصلاح ورودی تقاطع 15دی از مسیر ورودی یزد به ابرکوه و همچنین تامین بودجه برای تکمیل زیر ساختهای مسکن مهر ابرکوه شد.
معاون وزیر راه شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ابرکوه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا درابرکوه گفت: امروز از محور مهریز، خاتم به ابرکوه به اتفاق نماینده مجلس و مدیر کل راهداری بازدید شد.
داود کشاورزیان اظهارکرد: قرار شد زیر سازی کمربندی مروست بامشارکت شهرداری انجام شود و برای آسفالت آن ما تامین اعتبار کنیم و باتوجه به نامناسب بودن روکش آسفالت مروست به شیراز نیز در برنامه قرار خواهد گرفت .
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همچنین خاطرنشان کرد: ساخت باند دوم کمربندی ابرکوه وجود ندارد و با توجه به اینکه ماشین آلات سنگین داخل شهر تردد می کنند و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده از ضروریات است ودرجلسه ای که با حضور وزیر راه وشهرسازی گرفته خواهد شد ساخت باند دوم ابرکوه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
معاون وزیر راه وشهر سازی در ادامه سفر به ابرکوه از سرو 4500ساله ابرکوه دیدن کرد .
شهرستان ابرکوه در مسیر بزرگراه یزد به فارس ، اصفهان و یاسوج با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
5054 / خبرنگار: کارگر ابرقوئی **انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.