به گزارش ایرنا ، محمدرضا صحتی روز چهارشنبه در دیدار محمدجواد شریفی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توانیر گفت: چهار میلیارد و 600 میلیون تومان از محل پرداخت عوارض برق در قانون بودجه امسال برای تکمیل این طرح ها تخصیص یافته است.
وی افزود: 2میلیارد و 240 میلیون تومان به تامین برق متقاضیان روستایی ،2میلیارد و 300 میلیون تومان به طرح های تکمیلی و پرداختی پیمانکاران و 60میلیون تومان برای نظارت بر طرح ها به شرکت مشاوره حوزه طراحی اختصاص یافت.
مدیرعامل توزیع برق یزد ادامه داد: 6طرح در سطح شهرستان یزد به شکل طرح های پوششی شهری اجرا شده که عمده آن شامل توسعه برق روستاهای محمدآباد ، منازل خیرین مسکن ساز اکرم آباد ، نصب ترانسفورماتور در نصرت آباد و احداث شبکه در روستای سید میرزا است.
صحتی اضافه کرد: 13 طرح برق رسانی در نواحی یزد نیز در قالب طرح های پوششی مناطق مختلف شهرستان تفت شامل: روستاهای علی آباد ، ده بالا ، دهشیر ، سانیج ، نصر آباد ، طزرجان و اله آباد انجام شده است.
وی یادآور شد : بخش عمده ای از 20 طرح ضروری روستاهای شهرستان میبد ، اردکان ، خاتم ،ابرکوه ،اشکذر و نیر در توسعه ای شبکه این شهرستان ها به صورت کامل تکمیل شده یا تا پایان سال به اتمام می رسد.
استان یزد 615 هزار و 900 مشترک برق دارد که از این تعداد بیشترین مشترکان با افزون بر 497 هزار مربوط به بخش خانگی و 82 هزار مشترک تجاری و بخش صنعت نیز 10 هزار مشترک از خدمات برق استان استفاده می کنند.
امسال نیز 12 هزار و 136 مشترک جدید، 108 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 82 کیلومتر شبکه فشار ضعیف به همراه 315 پست هوایی و زمینی به ظرفیت 30 مگاولت آمپر در استان ایجاد شده است.
طول شبکه‎های توزیع برق استان نیز شامل 10 هزار و 125 کیلومتر شبکه فشار متوسط و هفت هزار و 797 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.
1968/6197 خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
@irnayazdd

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.