نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یکی از مهمترین ابعاد جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری در سال‌جاری، خودکفایی در ابزار و ماشین‌آلات مورد نیاز کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه یکی از مهمترین ابعاد جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری در سال‌جاری، خودکفایی در ابزار و ماشین‌آلات مورد نیاز کشور است، گفت: تحول زمانی مفید و برای کشور اسلامی موثر است که تک بعدی نباشد و همه زوایای جامعه و زندگی را شامل شود و همه باید برای تحقق آن بکوشند.

به گزارش جماران، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید ابزار مورد نیاز در واحدهای تولیدی و صنعتی از داخل کشور تامین شود.

وی ادامه داد: برای تامین وسایل و ابزار تولید و ایجاد جهش در رفع نیازها باید همه مردم و نخبگان به خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر وارد عرصه کار شوند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر جهش تولید مورد نیاز کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری ایجاد شود دیگر هیچ کشوری نمی‌تواند ملت و دولت ما را تهدید و تحریم کند.

ناصری تاکید کرد: قطع همه وابستگی‌های اقتصادی در گره همت همه مردم و مسوولان و تلاش صادقانه نخبگان و جوانان مومن و انقلابی است .

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در خصوص تحول‌آفرینی به عنوان یک موضوع مهم در ابعاد مختلف اشاره کرد.

ناصری گفت: تحول زمانی مفید و برای کشور اسلامی موثر است که تک بعدی نباشد و همه زوایای جامعه و زندگی را شامل شود و همه باید برای تحقق آن بکوشند.

وی به اهمیت ایجاد پارک برای بانوان در قسمت‌های مختلف شهر اشاره کرد و پیگیری و اجرای آن را تا حصول نتیجه توسط شهرداری، شورای اسلامی شهر و سایر مسوولان خواستار شد.

امام جمعه به اهمیت فرهنگ دینی و رعایت حجاب و عفاف در جامعه به عنوان یک ضرورت اشاره و گفت: باید مسوولان برای تحقق آن اقدام مناسب انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.